Prejsť k hlavnému obsahu

Často kladené otázky

Máte technický problém ? Ak nenájdete riešenie v tejto sekcii, pošlite nám nám ho. Aj vďaka Vám bude táto rubrika rásť.

Aký je rozdiel u policových regálov medzi typom UNIRACK a SUPER ?

Policový regál typ SUPER má nižšiu maximálnu nosnosť rámu ako typ UNIRACK, ale za to je cenovo výhodnejší.

Policové regály SUPER sa používajú do nosnosti stĺpca 2 000 kg. Nad túto hranicu je potom výhodnejšie použiť policový regál typ UNIRACK, kde minimálna nosnosť rámu je od 2 600 kg.

Možno použiť police a príslušenstvo z typu UNIRACK do systému SUPER ?

Áno, police a dané príslušenstvo je pre obidva systémy rovnaké. Jediný rozdiel je len v profile rámu.

Aká je povrchová úprava regálov?

Všetky regálové dielce sú vyrobené z veľmi kvalitne pozinkovaného materiálu SENZIMIR. To zaručuje dlhú životnosť povrchovej ochrany, vysokú odolnosť proti oderu a inému poškodeniu a trvale pekný vzhľad.

Aké sú termíny dodania ?

Ak je tovar na sklade, môžeme dodať tovar do 2 pracovných dní. V opačnom prípade, je predpokladaný termín dodania je 2 - 4 týždne od dátumu objednania.

Aká je povrchová úprava regálov?

Regálové rámy a nosníky sú vyrobené z veľmi kvalitne pozinkovaného materiálu SENDZIMIR. To zaručuje dlhú životnosť povrchovej ochrany, vysokú odolnosť proti oderu a inému poškodeniu a trvale pekný vzhľad. Povrchová úprava nosníkov paletových regálov môže byť aj práškovou vypaľovanou farbou žltého odtieňa RAL 1004. Ďalšie štandardné farby sú RAL 5010 modrá a RAL 3010 červená. Ostané farby RAL sú možné len za príplatok.

Ako si môžem objednať tovar z E-SHOPu?
Objednávať tovar z E-SHOPu je možné veľmi jednoducho a pohodlne pomocou elektronického nákupného košíka, ktorý je vždy súčasťou ponúkaného produktu. Po zadaní potrebných kusov len vložíme tovar do nákupného košíka a pokračujeme ďalej v nákupe alebo prejdeme k procesu objednania.
Za ako dlho dostanem potvrdenie objednávky?
Objednávka je spracovaná väčšinou ihneď alebo do niekoľkých hodín (v pracovnej dobe od 7:00 - 15:30). Potvrdenie objednávky je odoslané e-mailom na adresu kupujúceho, prípadne telefonicky.
Aké sú dodacie termíny?
Ak je tovar skladom, je zásielka expedovaná do 2 - 5 pracovných dní. V prípade, že tovar nie je skladom, je kupujúci informovaný už pri potvrdení objednávky a tu mu bude oznámený aj najbližší termín dodania, poprípade je kupujúcemu ponúknuty tovar podobnej špecifikácie.
Akým spôsobom si môžem tovar prevziať?
Tovar je možné vyzdvihnúť osobne v sklade na adrese Soblahovská 7040 v Trenčíne (vždy po telefonickom dohovore). Ďalej naša firma využíva prepravnú službu TOPTRANS s dodaním do 24 hodín.
Aká bude cena dopravy?
Cena dopravy sa vypočíta v závislosti od celkovej hmotnosti (objemu tovaru) a vzdialenosti od Trenčína podľa sadzobníka prepravnej služby.
V prípade zaslania tovaru do ČR bude cena v objednávke iba orientačná a jej hodnota sa môže nepatrne zmeniť. Kupujúci bude o zmene ceny dopravy vždy včas informovaný.
Ako mám postupovať v prípade poškodenia tovaru od dopravcu?
V prípade poškodeného objednaného tovaru je kupujúci povinný to bezodkladne oznámiť prepravcovi a spísať s ním protokol o poškodení zásielky. Následne kontaktovať našu firmu aby bolo možné čo najrýchlejšie celú záležitosť vyriešiť.
Akým spôsobom môžem tovar uhradiť?
1) V hotovosti pri osobnom odbere
2) Zálohovou faktúrou (po uhradení sumy bude tovar odoslaný)
3) Platba prepravnej spoločnosti (na dobierku)
Je možné vrátiť tovar bez udania dôvodu?

Zákazník je v zmysle § 12 zák. č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a je povinný nás o tom vopred informovať telefonicky (+421 327 440 328) alebo e-mailom (regalsistem@regalsistem.sk), inak sme oprávnení zásielku neprevziať.

V prípade, že tovar vraciate do 7 pracovných dní od zakúpenia, uveďte svoje číslo účtu - kam Vám máme úhradu za vrátený tovar poukázať.

Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru prijatý. Tovar musí byť nepoškodený, kompletný, v pôvodnom obale spolu s dokladom o zaplatení a vrátaneu dokumentácie, ktorá Vám bola dodaná s tovarom (t. j. záručný list, návod na použitie, faktúra, resp. kópia faktúry).Tovar je pri odstúpení od zmluvy potrebné doručiť vo forme poistenej zásielky. Tovar neposielajte na dobierky - nebude prevzatý.

Dovoľujeme si zákazníkov upozorniť, že v prípade, ak tovar plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám zákazníka a nebol vadný, v zmysle § 12 ods. 4 písm. b) zák. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.

Je bezpečné uviesť moje osobné údaje pri registrácii?
Všetky získané osobné údaje pri registrácii alebo pri nákupe budú použité len pre našu potrebu a nebudú poskytnuté tretím osobám. Všetky údaje sú prísne chránené!
Aké sú záručné podmienky?
Na všetok tovar sa vzťahuje minimálna zákonná lehota 24 mesiacov. Dĺžka záruky sa začína počítať od dátumu dodania (prevzatia tovaru). Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípadoch poškodenia tovaru pri preprave ak neboli dodržané uvedené podmienky, neodbornou inštaláciou alebo zaobchádzaním, ktoré je v rozpore s užívateľskou príručkou alebo návodom, poškodením živlami, poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním.

Nenašli ste odpovede na svoje otázky?